Wednesday, January 26, 2011

KeM rImBa tEmPlEr, 3hArI 2 MALaM

Penat!!!!!!....baru pulang dari kem rimba templer kat rawang selama 3 hari 2 malam untuk mengikuti kursus lanjutan KELANA SISWA 2 yang pertama pada sem ni…walaupun program xpadat tapi sangat penat kerana terpaksa berjemur di tengah panas…xyah cakap lah pasal kulit..dahla memang gelap…tambah lagi kegelapan ni..huhu…xpe2..amik pengalaman dari program ni…kerjasama sangat penting…yeah….hhih…xcited lak bile cite ni kan…seronok sebab dapat jurulatih yang sempoi…sangat comel sebab beliau kecil molek..hihi…saya sangat suka dia biler bercakap sebab beliau seorang yang sangat yakin bile bercakap…biler saya nak jad cam ni gak????...tertanya-tanya lak…padahal, seperti yang kita ketahui…kaunselor merupakan seorang yang sangat yakin apabila bercakap..tap saya???saya  pon nak cam 2 gak…tap saya tak kan dapat pape lau saya tak berusaha dari sekarang…yee….saya perlu berusaha…
Sangat enjoy..:) banyak input yang saya dapat…
ala...sayangnye...sy xlh nak upload picture sbb pic ngn rumate..ni pon saya dah lambat update...huhu...biasala...baru nak brjinak2 ngn BLOG..b4 ni..manala saya tau nk guna benda ni...xcelik IT manala lag saya ni kan...xpe2...sy akan blaja lagi..sama cam kawan2 saya gak...kite sama2 blaja...:) saya igt lag kwn sekelas cakap...kami budak baru belajar...:)
sonok gak kan men blog2 ni...kalaula saya tau betapa syoknye update2 ni...hihi...banyak yg saya perlu blaja...contohnye..kite lh sama2 share maklumat n pengalaman...kite kan asal dari background yg berbeza...so..banyak benda kite leh share kan..best2..:)

saya nak gak update pic...walaupun ni pic masa sem lpas...hihihi
ni saya ngn rumy....hihi...

miZZ dIs mOmEnT

No comments:

Post a Comment