Monday, January 31, 2011

cUTi:)

yeay..:)dah bermula cuti sempena menyambut TahuN BaRu CiNa...kalau xsilap saya...tahun ini adalah tahun arnab...mesti kaum2 Cina di Malaysia khususnya tidak sabar untuk menyambut Tahun Baru Cina...saya pun mestilah rasa seronok...heheh...kita kan bercuti selama seminggu...lepas ni mana ade cuti lagi...:(huhu..xkan la saya nak cuti je kan...xpe2...saya akan berusaha untuk tidak selalu pulang ke kampung...saya nak belajar bersungguh2...xnak main2 lagi..caiyok Azni...Azni mesti boleh...niat dah ade yang penting usaha untuk meneruskannya:-) 

Tiket dah tempah tunggu untuk naik je kan...xyah peningkan kepala...saya cuma perlu pk asimen yang bertimbun je...hahahah..alamak..banyak benda lagi xbuat ni..mana satu nak bawak pulang ni...adoila....cam mana ni Azni...boleh ke ni????tanya diri sendiri lak kan...biar kita buat keputusan yang terbaik untuk kita..:)




No comments:

Post a Comment