Thursday, February 3, 2011

JOm kEnDuRi kaHwIn (",)

Ari ni adalah Chinese New Year.. saya nak mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina & Gong Xi Fa Cai kepada semua kaum cina di seluruh Malaysia khususnya kepada kawan sekelas saya Lai Ai Hui..:)   Seronok kan….:) kalau kita perasan kan..kat Malaysia ni kita menyambut semua perayaan bersama-sama, xkirala tua atau muda…kan kita 1 malaysia..:) kita patut bersyukur coz dilahirkan dalam negara yang mana damai…. Sebut pasal Chinese New Year nie….undangan perhahwinan pun banyak bukan untuk sayala…tap ma abah saya..hahahah…tap saya ni tumpang jer…menyibuk je nak ikut ma lau ada jemputan…hiihihi..mestilah..nak amik berkatla katakan…amin2..:) 

Ari ni, saya pergi kenduri kahwin adik ipar kakak saya kat pasir puteh..alamak!!!…baju kurung xbawak balik…cam mn nak pegi ni…kakak saya yg len semua da prepare baju nak pegi..saya lak terkontang kanting carik baju..:( cam mn ni..nak ekut gak…xaci r gni…xlh ni..kna selongkar almari r…cari punyer cari jumpa la baju kurung bunga merah…hahaha…bolehla..lagipun bawak balik tudung warna merah…eh2…tiba akak cakap sama lak ngn tema pengantin merah putih..cewah….cam janji g2..hhahah..

Excited!!!!!...ble sampai je jumpa ngn ketua blok a lak…keciknye dunia ni kan…rupanya nenek dia saudara ngn pihak pengantin perempuan…jodoh2…jodoh pertemuan..hihihi…dok syok makan ngn family sampai xigt dunia ditegur lak ngn member lama masa scol rendah…ble dtanya dia cakap pengantin lelaki 2 anak saudara papa dia…1 malaysia tul kan..Lepas makan kami pon nak g godam pelamin lak..hahah…memang muka xmalu kan..ni pic kami sekeluarga..baru separuh…xsemua lagii…lau semua jawabnya runtuhla pelamin hari ni..hahaha.. Yess..puas hati rasa dapat g kenduri ari ni… saya lak ble ek…huhu..kiter tunggu!!!!! 

No comments:

Post a Comment